Uitloggen
Je bent nu uitgelogd.
Ga verder
Bedankt voor je aanmelding!
Controleer je inbox, je krijgt jouw kortingscode binnen enkele momenten binnen.
Bedankt voor uw interesse in onze nieuwsbrief!

Bevestig de aanmelding door te klikken op de link in de e-mail die we je zojuist gestuurd hebben. Dankjewel!

Klik op de bevestigingslink in de email om je kortingscode te ontvangen.

Sluiten
GEEF JE MENING

Hallo en welkom, 

Hoe kunnen we je helpen? Als je tussen onze veelgestelde vragen en op onze informatiepagina geen antwoord kunt vinden, dan kun je altijd contact met ons opnemen via de mogelijkheden die op deze pagina staan.

 

 

Een antwoord op al je vragen! 

           

Waar kan ik informatie vinden dat niet over een bestelling gaat?

             
             

Als je meer informatie over betalen, verzenden, retourneren of veilingen wilt, dan kun je op de linkjes onderaan de pagina klikken. Je vindt daar ook onze algemene voorwaarden en ons privacy- en cookiebeleid.

             
           

Waar kan ik de chat vinden?

             
             

Je kan ons chatvenster tijdens openingstijden rechtsonder op onze website vinden. Wanneer je op de "chat" knop klikt, opent het venster en kan je beginnen met chatten!

             
             

Waarom worden pakketten soms in meerdere zendingen verstuurd?

             
             

Wanneer je meerdere producten, of een product dat uit meerdere pakketten bestaat, bestelt, dan is het mogelijk dat deze op verschillende dagen bezorgd worden. Helaas is dit afhankelijk van de bezorger en hebben wij hier geen invloed op. Je kan de status van elk pakket controleren met de volglink die je via de e-mail ontvangt.

             
             

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

             
              

Je kan de status van elk pakket controleren met behulp van de track & trace link die je via de e-mail ontvangt.

               
           

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

             
             

Nadat we je verzoek tot retournering ontvangen hebben, sturen wij je de retourprocedure. Wij raden je aan het product niet op eigen initiatief terug te sturen, omdat onze ophaalservice gratis is. Bekijk onze retourvoorwaarden voor meer informatie.

             
           

Waarom wordt mijn e-mail soms in het Engels beantwoord?

             
             

We willen onze klanten zo snel mogelijk helpen en jouw dagelijks leven voordeliger maken. Daarom bieden we onze service ook in het Engels aan. Wij begrijpen dat het gebruik van het Engels niet voor iedereen optimaal is en daarom hebben we onze informatie in een duidelijke taal geschreven zodat het eenvoudig kan worden verwerkt door online vertaalsoftware.

             


  

 

Contact opnemen met onze klantenservice

             


Chat 

Gebruik onze chat voor een antwoord op XL-snelheid.

Je kunt ons via chat bereiken van maandag tot vrijdag, van 09.00u tot 17.00u.



             

 

             


E-mail 

Is je vraag minder dringend? Stuur dan een email naar: webservice.nl@vidaxl.be !

Wij doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

 



             

 

Resterende tijd:
Huidig bod:
SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF
checkmark

Exclusieve aanbiedingen

checkmark

Nieuws over uitverkoop

checkmark

De nieuwste artikelen

checkmark

Ontvang €5 korting**

vidaXL respecteert je privacy
*Uitschrijven kan op elk moment
**bij besteding van €100 aan vidaXL producten