Uitloggen
Je bent nu uitgelogd.
Ga verder
Bedankt voor je aanmelding!
Controleer je inbox, je krijgt jouw kortingscode binnen enkele momenten binnen.
Bedankt voor uw interesse in onze nieuwsbrief!

Bevestig de aanmelding door te klikken op de link in de e-mail die we je zojuist gestuurd hebben. Dankjewel!

Klik op de bevestigingslink in de email om je kortingscode te ontvangen.

Sluiten
GEEF JE MENING

Betalen

 Bij vidaXL België bieden wij de volgende betalingsopties aan:


• Creditkaart betaling
• Mister Cash
• OverBoeking
• Paypal
• Sofort

Al onze betalingen worden verwerkt door Adyen.

Wat is Adyen?

Adyen is een Payment Service Provider. Dit betekent dat deze de betalingen verwerken voor derde partijen zoals bedrijven die producten en services aanbieden. Wanneer u iets bij een online winkel koopt zal Adyen de betaling van u naar de verkoper verwerken. Vandaar dat de kans bestaat dat u Adyen’s naam ziet staan bij uw bank overzicht en niet de naam van de online winkel.

Wij accepteren de volgende creditcards:

• Visa (Visa electron en VbV)
• MasterCard (Inclusief Mastercard veiligheidscode)

Credit Card
Wanneer u met uw creditcard betaalt, kan uw creditcard informatie veilig worden ingevoerd. In samenwerking met uw creditcardmaatschappij zullen wij voor de uitvoering van de betaling zorgdragen. Gecontroleerd doormiddels van de veiligheidscode van Visa en Mastercard.
Om uw betaling af te ronden, kan u gevraagd worden de 3-D beveiliging te activeren als dit nog niet is gebeurd. Dit zorgt voor een extra beveiliging omtrent uw betaling. De betalingsgegevens worden dan via uw creditcardmaatschappij of bank goedgekeurd. U kiest vervolgens de door u of uw bank aangewezen authenticatiemethode om te controleren of u de rechtmatige pashouder bent.

We raden het gebruik van cadeaubonnen en pre-paidkaarten ten zeerste af, aangezien deze problemen kunnen veroorzaken bij eventuele uitgifte van een retourbedrag.

OverBoeking
Wanneer u ervoor kiest om met via OverBoeking te betalen voor uw bestelling, geeft u direct opdracht om het totaalbedrag over te boeken naar ons bankrekeningnummer. De meest voorkomende manier is dat u er hier online opdracht voor geeft. Wanneer u deze betalingsoptie selecteert, tijdens de checkout, zal de volgende pagina u alle informatie verschaffen die u nodig heeft om de betaling succesvol uit te voeren. Let er s.v.p. op dat het van groot belang is dat alle gegevens correct worden ingevoerd, anders zal de betaling niet worden verwerkt. Let op: Het kan tot 5 werkdagen duren voordat een betaling met OverBoeking is verwerkt, hierna bedraagt de levertijd van uw bestelling 3 werkdagen.

Bank overboeking vs. Internationale bank overboeking

Wanneer u kiest voor “bank overboeking”  zult u de gegevens ontvangen van een lokale bank in uw eigen valuta. U heeft een bankrekening nodig in die valuta om een betaling te kunnen voldoen.

Wanneer u kiest voor “internationale bank overboeking” zult u de gegevens ontvangen van een Europese bankrekening. Het bedrag van uw bestelling zal eerst overgezet worden in Euro’s. Het is mogelijk dat uw bank een toeslag berekent voor een internationale transactie.

De mogelijkheid bestaat dat u een of beide optie’s kunnen kiezen, dat ligt echter aan de betaalopties die  beschikbaar zijn voor welk land.

LET OP:

• Wanneer de referentiecode niet overeenkomt met de PSP referentiecode kan de betaling niet gekoppeld worden aan uw bestelling en zal het aankoopbedrag automatisch terug gestort worden op uw rekening.
• Wanneer het bedrag niet overeenkomt met het bedrag dat in de bestelling genoemd wordt zal het aankoopbedrag automatisch terug gestort worden op uw rekening.
• Wij moeten uw betaling binnen 10 dagen na de bestelling ontvangen, anders wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat wij bankoverschrijvingen ontvangen.

Gebruik uw eigen privérekening om een betaling per overschrijving te doen. Maak geen gebruik van tussenpersonen zoals:

• Andere banken, bij welke u geen rekening heeft
• Postkantoren
• Andere betalingsbureaus

Wanneer de overboeking mislukt of geweigerd wordt, wordt de betaling namelijk teruggeboekt naar de rekening van zo'n bureau of postkantoor, en niet naar uw persoonlijke bankrekening.

Sofort

SOFORT Banking behoort tot de online direct-overschrijvingsmethodes. Het werkt op basis van het beproefde Internetbankieren. Het voordeel is echter: u hoeft zich niet te registreren of een virtueel account, een zogenaamde e-wallet, aan te maken. Bij SOFORT Banking gaat het om directe overschrijvingen. Hiervoor selecteert u bij het online winkelen simpelweg SOFORT Banking als betalingsmogelijkheid. U wordt vervolgens automatisch naar het beveiligde betalingsformulier geleid. De overschrijvingsgegevens worden automatisch overgenomen, zodat u slechts uw bank hoeft te selecteren en uw vertrouwde gegevens voor Internetbankieren hoeft in te voeren. Vervolgens geeft u de overschrijving met een bevestigingscode vrij. De gegevens worden gecodeerd aan uw rekening voor Internetbankieren overgedragen. Uw webshop ontvangt een bevestiging in real-time dat u de overschrijving bij uw Internetbankieren in opdracht hebt gegeven en kan de bestelling direct verwerken. Hierdoor kan de webshop uw artikelen snel leveren.

Overig:
• Paypal
• Mister Cash

Paypal en Mister Cash zijn beide E-Wallets en zijn erg populair aangezien deze methodes uw bankgegevens beveiligd opslaan. Onze website ondersteunt zowel Paypal als Mister Cash, zodat u niet elke keer opnieuw uw informatie hoeft in te vullen. Wanneer u voor een van deze betalingsopties kiest, zult u omgeleid worden naar de betreffende website van Paypal of Mister Cash om daar in te loggen, en vervolgens de betaling uit te voeren.

Voor meer informatie kunt u de website van zowel Paypal als Mister Cash raadplegen.

PayPal's beleid voor toegestaan gebruik plaatst restricties op welke artikelen verkocht mogen worden met hun betaalmethode. Hierdoor kunt u helaas geen gebruik maken van PayPal als u artikelen koopt bij externe verkopers. Mocht u een artikel niet met PayPal kunnen kopen, kies dan een andere betaalmethode. Onze excuses voor het ongemak.

 

Waarom werd mijn betaling geweigerd?

Een geweigerde betaling kan verschillende oorzaken hebben:

Credit Card:
- Naam en adres van de kaarthouder komen niet overeen met de factuurgegevens.
- Uw credit card heeft een limiet bereikt voor internet aankopen.
- De transactiepagina is afgesloten voordat de betaalprocedure afgewikkeld kon worden.
- De transactiepagina is verlopen.

Bankoverschrijving, iDeal en Mr Cash:
- De transactiepagina is afgesloten voordat de betaalprocedure afgewikkeld kon worden.
- De transactiepagina is verlopen.
- Uw bankrekening heeft onvoldoende saldo beschikbaar.

PayPal:
- De transactiepagina is afgesloten voordat de betaalprocedure afgewikkeld kon worden.
- De transactiepagina is verlopen.
- Uw PayPal account heeft onvoldoende saldo beschikbaar of is niet gelinked aan een andere betaaloptie zoals een bankrekening of credit card.

Neem a.u.b. contact op met PayPal voor verdere vragen over uw PayPal account.

 

Resterende tijd:
Huidig bod:
SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF

Exclusieve aanbiedingen

Nieuws over uitverkoop

De nieuwste artikelen

Ontvang €5 korting**

vidaXL respecteert je privacy
*Uitschrijven kan op elk moment
**bij besteding van €100 aan vidaXL producten