MaxiMondo (BE)

MaxiMondo is een internationale online verkoper met een breed aanbod van non-food producten (dus eigenlijk alles wat je niet kunt eten of drinken) We bieden je betaalbaar comfort met producten voor in en om het huis. Aangezien we ons richten op consumentenwensen, deze snel vertalen en inkopen bij de bron, zijn we in staat je aantrekkelijke producten aan te bieden tegen scherpe prijzen. Het aanbod van MaxiMondo bestaat onder andere uit keukenapparatuur, huishoudelijke producten, klusgereedschap, decoratie, persoonlijke verzorging, elektronica, (outdoor) speelgoed en accessoires voor dieren, tuin, auto en feestdagen. Ons motto: Maximize your world! Klantenservice (bereikbaar tijdens kantooruren) Telefoonnummer: (+31) 088-2010 888 E-mailadres: Info@maximondo.com

Meer weergeven Minder weergeven
Actief sinds: feb. 26, 2020 Registratienummer: 73611662 Btw-nummer NL859601213B01
Retourvoorwaarden MaxiMondo Wat houdt mijn bedenktijd in? Je mag rustig over je aankoop nadenken en het product bekijken, zoals je dat in de winkel zou doen. Haal bijvoorbeeld een koffiezetapparaat netjes uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er geen koffie mee zetten. Duur bedenktijd We bieden je 30 dagen bedenktijd, die ingaat op het moment dat jij je bestelling ontvangt. Bestaat je bestelling uit meerdere producten en ontvang je die op verschillende momenten? Dan gaat de bedenktijd in op het moment dat je het laatste onderdeel van je bestelling ontvangt. Mochten we een van de bestelde artikelen niet op voorraad hebben, dan geldt het ontvangstmoment van het laatst geleverde artikel. Herroepingsrecht Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd. Dit is je ‘herroepingsrecht’. Wij willen je graag wat langer de tijd geven en hebben de bedenktijd verlengd naar 30 dagen. Retourneren, hoe werkt dat? Wil je het product niet houden? Dan kun je het binnen de zichttermijn van 30 dagen aan ons terugsturen. Voorwaarden retourproduct Sommige artikelen kun je niet terugsturen: • Artikelen die je gebruikt hebt. • Artikelen die persoonlijk van aard zijn. • Hygiënische artikelen of artikelen met een gezondheidsrisico waar de verzegeling van verbroken is. • Artikelen waarvan de verzegeling of de transparante folie om de verpakking is verbroken. • Artikelen die overeenkomstig door jouw aangegeven specificaties tot stand zijn gekomen. • Artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggestuurd. • Artikelen die snel bederven of verouderen. • Artikelen waarop audio- en/of video-opnamen, pincodes, wachtwoorden of persoonlijke instellingen staan. • Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen, ook als ze nog niet gebruikt zijn. We accepteren een retour als dit aan de volgende voorwaarden voldoet: - Product: ongebruikt, onbeschadigd, in originele staat, compleet met de meegeleverde accessoires. - Productverpakking: onbeschadigd, niet beschreven en origineel zonder tape of (verzend)stickers. Retourlabel voor gratis terugsturen Voor het kosteloos terugsturen heb je een retourlabel van ons nodig. Bij een bestelling via bol.com of V&D regel je dat zelf in je bol-/V&D-account. Heb je via een van onze andere partners besteld? Dan mail je ons op info@MaxiMondo.com. We sturen je vervolgens een retourformulier en een retourlabel. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg het bij in het pakket. Hoe beter je het formulier invult, hoe sneller jij je geld terug hebt! Het retourlabel plak je op het pakketje. Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping. Wil je het pakket gratis naar ons terugsturen? Dan gaat dat via een DPD Pickup Parcelshop . Uiteraard kun je ook kiezen voor een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten wel voor je eigen rekening. Verzendbewijs bewaren Let op: bij ontvangst van de bestelling zijn de producten je eigendom geworden en daarmee vallen ze onder je eigen verantwoordelijkheid. Stuur je ze retour? Zorg dan dat je een verzendbewijs van de koerier ontvangt. Daarmee kun je de verzending traceren en eventueel verlies of schade claimen bij de koerier. Bestelling deels terugsturen Je kan alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. Op het retourformulier geef je aan welk product je terugstuurt. Retouradres Op het retourlabel dat je van ons ontvangt, staat het juiste retouradres al ingevuld. Je kunt ook op eigen initiatief en je eigen kosten zonder voorafgaande melding je bestelling terugsturen naar ons retouradres: MaxiMondo Retouren Helmondsingel 139 5751 PA Deurne (NL) Retour annuleren Je mag je altijd bedenken. Een seintje geven via info@MaxiMondo.com mag, maar hoeft niet. Je retour wordt namelijk automatisch geannuleerd wanneer je je product niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt. ============================================ Hoe werkt terugbetaling van mijn aankoopbedrag? Als wij je retour hebben afgehandeld, geven wij onze partner een seintje dat deze de financiën met je kan afwikkelen. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat we je pakket hebben ontvangen. Volledige terugbetaling of slechts gedeeltelijk Je ontvangt je volledige aankoopbedrag terug als je de bestelling ongebruikt, in originele staat, compleet met de meegeleverde accessoires en onbeschadigd terugstuurt, in onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape of (verzend)stickers. Is dit niet het geval? Dan bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is. Wanneer krijg ik mijn geld terug? Heb je het product al betaald? Dan ontvang je het bedrag terug via de oorspronkelijke betaalmethode van de bestelling. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Bij creditcardbetalingen kan dit wat langer duren, namelijk op het volgende afschrift. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan vervalt je betalingsverplichting.